Ulotki do pobrania i rozpowszechniania TUTAJ
Resort Barbary Nowackiej nie ustaje w nachalnej promocji wprowadzonego siłą przedmiotu edukacja zdrowotna. Ideologizacja nauczania idzie pełną parą, wbrew licznym sprzeciwom ekspertów i przy jawnym łamaniu prawa. Jakie będą skutki neomarksistowskiego zamachu na polską szkołę? Masowe ogłupienie, niedouczenie, demoralizacja, zaburzenia tożsamości i jeszcze większe problemy emocjonalno-psychiczne.
– Przejawem ideologicznej kolonizacji w naszej ojczyźnie jest dzisiaj bezpardonowa walka z lekcjami religii w szkole, bo one uczą słowa Bożego – mówił bp Wiesław Szlachetka podczas XX Ogólnopolskiej Pielgrzymki Rodziny Radia Maryja do Narodowego Sanktuarium św. Józefa w Kaliszu.
Msza św. pod przewodnictwem abp. Wiesława Śmigla, przewodniczącego Rady ds. Rodziny KEP, adoracja Najświętszego Sakramentu, Koncert dla Mamy i festyn rodzinny złożą się na Jubileusz Rodzin Archidiecezji Poznańskiej. Wydarzenie odbędzie się 7 września w Sanktuarium Królowej Rodzin w Lubaszu.
Prezes Jakub Bałtroszewicz z wystąpieniem Obrona życia poczętego na forum europejskim oraz wiceprezes ks. Tomasz Kancelarczyk z wykładem Godność życia poczętego będą reprezentować Polską Federację Ruchów Obrony Życia na VII Dniach Godności Życia, które w dniach 5 - 6 września odbędą się w Białymstoku.
Czeska organizacja prorodzinna Aliance pro rodinu ostrzega rodziców przed ingerencją lobby LGBTQ+ w system szkolnictwa. Inspektorzy oświatowi zostali wysłani na obowiązkowe kursy do organizacji Prague Pride. Promowano na nich m.in. afirmatywne podejście do transpłciowości, które w wielu krajach jest już uważane za bezpodstawne pod względem naukowym, a przede wszystkim szkodliwe dla dzieci.
Wszystko dla "dobra dzieci" - tylko na czym to dobro ma polegać? Przykładem jest wmuszanie w szkołach nowego przedmiotu Edukacja zdrowotna. W zarządzeniu MEN - dobro dzieci, promocja rodziny i wszystko naj... A w programie wszystko odwrotnie! Warto się nad tym zastanowić!
Wall Street Journal opisał nowy sposób walki o życie poczętych dzieci. To społeczny ruch skupiający ojców, którzy dowiadując się o abortowaniu ich dziecka bez ich wiedzy i zgody wnoszą pozwy do sądu przeciwko sprawcom. Zwracają uwagę na łamanie ich praw oraz opisują szkody, jakie zaistniały na skutek utraty tych dzieci.
Hejt wyzwala wstyd i poczucie upokorzenia, wykluczenia, chęć schowania się i zniknięcia – powiedział PAP Przemysław Staroń, psycholog, nawiązując do popularnego w sieci zjawiska szon patroli. Nazwał je rówieśniczą przemocą.
U progu nowego roku szkolnego zwracamy się do rodziców i wychowawców o szczególną uwagę i zaangażowanie w tworzenie właściwego środowiska wychowawczego dla dzieci w szkołach, także o aktywne uczestnictwo w Radach Rodziców i Szkoły. Jest to obecnie bardzo ważne, gdyż Ministerstwo Edukacji Narodowej wprowadza szereg zmian, które z punktu widzenia dobra uczniów budzą poważne zastrzeżenia – napisał zarząd Polskiej Federacji Ruchów Obrony Życia w Liście do rodziców i wychowawców, który został opublikowany 1 września, w dniu rozpoczęcia nowego roku szkolnego.
„Zaczynamy obserwować duży rozłam między dziećmi, które odrabiają prace domowe a tymi które tego nie robią. Prace domowe – nie będące przeciążeniem i w nadmiarze – pełnią ważną rolę we wdrażaniu uczniów do systematyczności i pomagają utrwalać wiedzę” – podkreśla ekspert KUL dr Renata Kołodziejczyk.
- Za polityką laicyzacji szkolnictwa oraz usuwaniem nauczania religii ze szkół zawsze stała albo masoneria, albo pruski Kulturkampf, albo marksizm – w wersji sowieckiej, albo neomarksizm – w wersji zachodniej – stwierdził ks. prof. Piotr Mazurkiewicz w wykładzie Oświeceniowe podejście do nauczania religii w szkołach publicznych wygłoszonym podczas odprawy katechetycznej dla nauczycieli religii pracujących w szkołach na terenie archidiecezji warszawskiej.
Po dokładnym przeanalizowaniu treści tego przedmiotu przez niezależnych specjalistów, zalecamy wypisanie swoich dzieci z listy uczestników – napisał przewodniczący episkopatu w liście z okazji rozpoczęcia roku szkolnego. Abp Tadeusz Wojda dodał, młodzi ludzie potrzebują nauki religii, która „pomaga odkrywać sens życia”.