Human Life International - Polska

Polski serwis pro-life

autodesk autocad lt 2014 mac os student license visite site autodesk autocad lt 2011 for sale online www.colornote.com graphics suite x7 student coreldraw graphics suite x7 student version

Dziewczynka z zespołem Downa twarzą kampanii reklamowej

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 
Zdjęcie ślicznej dziewczynki urodzonej z zespołem Downa zdobi opakowania z jogurtem dla dzieci. Na taką niecodzienną kampanię reklamową zdecydowała się jedna z firm w Irlandii.

Mała Abby Dillon została wybrana jedną z czterech twarzy Glenisk's Organic No-Added-Sugar Baby Yogurts (eko-jogurty bez dodatku cukru, przeznaczone dla dzieci, produkowane przez firmę Glenisk Organic Dairy).
 
19-miesięczna Abby została jedną z 14 finalistów wybranych spośród 4,5 tys. dzieci zgłoszonych do konkursu #SweetBaby organizowanego przez producenta jogurtów.

Mama dziewczynki udzieliła wywiadu dziennikowi „Irish Independent”. Powiedziała, że jest niezwykle dumna ze swojej córeczki. „To dla nas bardzo ważne, ponieważ istnieje tak wiele nieporozumień i różnych starych stereotypów dotyczących osób z zespołem Downa. Myślę, że ukazywanie (tych osób) w mediach jest pierwszym krokiem w kierunku obudzenia świadomości społeczeństwa, przełamania stereotypów, a ostatecznie akceptacji".

Matka Abby opowiedziała o swoim doświadczeniu urodzenia i wychowywania dziecka z zespołem wad wrodzonych. „Kiedy Abby urodziła się, przeżywaliśmy straszne chwile, ponieważ nie znaliśmy innych niemowląt z zespołem Downa. Gdybyśmy wtedy mieli taką wiedzę, jaką mamy teraz, nie bylibyśmy tak przerażeni. Ludzie powinni w końcu zrozumieć, że dzieci z zespołem Downa są prawie takie same jak reszta dzieci, to znaczy: bardziej są podobne niż różne”.

Emma Walls, dyrektor ds. marketingu firmy Glenisk, powiedziała, że Abby jest bardzo naturalna. „Miała wielką uciechę z pozowania do zdjęć – śmiała się i była pełna energii. Jej zdjęcia są po prostu piękne. Była tak autentycznie naturalna, że wybraliśmy ją, aby reprezentowała nasz jogurt o smaku naturalnym. Cieszymy się, że jej zdjęcie znalazło się na opakowaniach firmy Glenisk”.

[Tłumaczenie i opracowanie własne HLI Polska na podstawie serwisu informacyjnego SPUC – 19.07.2017 r.; także: „Irish Independent” - 18.07.2017 r.]
 
Zdjęcie: Obwoluta opakowania jogurtu firmy Glenisk
 
Czy chcesz otrzymywać informację internetową na temat obrony życia w kraju i na świecie na swojego osobistego e-maila?
Zapisz się!


Twój adres e-mailowy jest u nas bezpieczny, nikomu go nie udostępniamy, ani go nie publikujemy.

Pomoc Rzeczowa

POMOC RZECZOWA3

Okna Życia w Polsce

artykulOknaZycia

Media społecznościowe

 



googlepluslogo1
wiadomosci pro-life

Zapisz się, aby otrzymywać informację internetową na temat obrony życia w kraju i na świecie!


materialy pro-life
BELKASKLEPIK3
BELKAULOTKI3
BELKAEBOOKI3
wspomoz obrone zycia

1. Przez internet za pośrednictwem PayU (PLN):

_
Kartą płatniczą Visa, MasterCard, albo przelewem online, możesz wspomóc naszą działalność w obronie życia dowolną kwotą.

2. Przez internet za pośrednictwem PayPal:

PayPal (PLN)

PayPal € (Euro)

3. Pobierz przekaz pocztowy (pdf), wydrukuj i wypełniony nadaj na poczcie lub w banku.

4. Wpłać przelewem bankowym na konto:

Klub Przyjaciół Ludzkiego Życia
ul. Jaśkowa Dolina 47/1a
80-286 Gdańsk
Nr rachunku: 05 1240 1242 1111 0000 1587 7356

fromoceantoocean
 
logoFKP 01
 
logo GV
 
duszpasterstworodzinag